Assalamualaikum Ni hao Konnichiwa
Saya ingin berkongsi mengenai Celcom. Saya mempunyai nombor yang sudah mati baru beberapa hari. Nombor tu asalnya daripada Yoodo yang juga bawah syarikat Celcom. Bila ditanya, Yoodo memberitahu nombor sudah dipulangkan kepada Celcom dan perlu rujuk Celcom.
TAPI... Bila telefon Celcom, dia suruh walk in ke kedai Blue Cube sahaja. Pergi kedai Blue Cube beberapa kali, asyik kata sistem down. Apa masalah Celcom sebenarnya? Sudahla dulu suka telan kredit Prepaid orang.
Nombor pulak, kata kena buat permohonan dulu. Tak pasti akan dapat tidak. Padahal mereka Celcom. Macam macam lah Celcom. Sangat menyusahkan orang. After sales servis Celcom memang sangat teruk. Sudahlah cas pun mahal. HIGHLY NOT RECOMMENDED. Mungkin nak bisnes semata. Buat pelanggan macam ni. Bukan semua pelanggan ada masa lapang boleh lawat Blue Cube hari hari untuk cuba nasib bila sistem mereka akan online. Merepeklah Celcom.
Sudah lah info diberikan berbeza-beza. Adakah ada staf tak update atau ada yang menipu atau macam mana? Kenapa info berbeza beza? Kena suka tolak tolak pelanggan pergi situ sini? Celcom oh Celcom...
Oh ya. Line call Yoodo sangat teruk kat Penang. Selalu orang tak dengar suara.
Sorry. Will never use Celcom after this. Very bad experience.
Bye.
Comments